
Μόνο ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση πολιτών στις περιοχές που βρίσκονται στο «κόκκινο»
Από χθες Τετάρτη 4/11 έως και τη Δευτέρα 30/11, η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ πραγματοποιείται ανά επιδημιολογικό επίπεδο ως εξής:
Στα ΚΠΑ2 που βρίσκονται σε Περιφερειακές Ενότητες επιδημιολογικού επιπέδου επιτήρησης, το κοινό εξυπηρετείται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν ραντεβού. Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει είτε να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβού στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2, είτε να προσέρχονται και να εξυπηρετούνται με σειρά προτεραιότητας. Στα ΚΠΑ2 που βρίσκονται σε Περιφερειακές Ενότητες επιδημιολογικού επιπέδου αυξημένου κινδύνου (μεταξύ τους και η ΠΕ Ροδόπης), το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για επείγοντα λόγο και μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβού στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2. Όσοι πολίτες προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται. Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News