ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Και μέσω «myAADE» πλέον οι αλλαγές φορολογικών στοιχείων

18/09/21 - 9:00

Μοιραστείτε το

Υπηρεσίες μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή σας

Νέες υπηρεσίες είναι πλέον διαθέσιμες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις μέσω της νέας ψηφιακής πύλης «myAADE» και δεν θα απαιτείται να επισκεφτούν την οικεία τους Εφορία. Με λίγα κλικ από τους υπολογιστή τους, θα έχουν την δυνατότητα να προχωρήσουν στην υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών, έτσι ώστε να μεταβάλλουν στοιχεία του φορολογικού προφίλ τους όπως δραστηριότητες ή κατηγορία βιβλίων αλλά και να διακόπτουν τις εργασίες τους.

Συγκεκριμένα μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας τα φυσικά και νομικά πρόσωπα έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν στοιχεία που αφορούν: την ταχυδρομική διεύθυνση της έδρας της άσκησης της δραστηριότητας της επιχείρησης, τις δραστηριότητες, το καθεστώς ΦΠΑ στις ενδοκοινοτικές συναλλαγές και στον ειδικό φόρο κατανάλωσης, την κατηγορία των τηρουμένων βιβλίων σύμφωνα με τα ΕΛΠ, την εγγραφή στο Επιμελητήριο, τις εγκαταστάσεις εσωτερικού και εξωτερικού, την επιλογή φορολόγησης των Ενδοκοινοτικών εξ αποστάσεως Πωλήσεων Αγαθών και Παροχών Τηλεπικοινωνιακών, Ραδιοτηλεοπτικών και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς άλλα κράτη μέλη, στο κράτος μέλος προορισμού.

Διακοπή εργασιών
Επίσης ηλεκτρονικά θα γίνεται και η διακοπή των εργασιών της επιχείρησης. Τα φυσικά πρόσωπα, τα νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες, εφόσον δεν έχουν στην κατοχή τους πάγια περιουσιακά στοιχεία ή εμπορεύσιμα, δύνανται να υποβάλλουν αίτηση δήλωση διακοπής εργασιών. Ευθύς αμέσως μετά την υποβολή της αίτησης, αποστέλλουν συνημμένα, μέσω της Εφαρμογής Ψηφιακής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων, «Τα Αιτήματά μου», τα δικαιολογητικά όπως αυτά ορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της υπό στοιχεία ΠΟΛ.1006/2013. Σε περίπτωση κατοχής επαγγελματικού αυτοκινήτου από φορολογούμενους φυσικά πρόσωπα συνυποβάλλεται και δήλωση ακινησίας και στοιχείο αυτοπαράδοσης. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησης δήλωσης, η πληροφορία καθίσταται διαθέσιμη προς επεξεργασία στο Υποσύστημα Μητρώου TAXIS από την αρμόδια ΔΟΥ της έδρας της επιχείρησης. Στην περίπτωση που η μεταβολή στη διεύθυνση της έδρας συνιστά ταυτόχρονα και αλλαγή της αρμόδιας ΔΟΥ, η διαδικασία μετεγγραφής στη νέα ΔΟΥ συντελείται αυτόματα με την αποδοχή της αίτησης δήλωσης

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του ελέγχου της αίτησης-δήλωσης και των συνυποβαλλομένων δικαιολογητικών, ο υπάλληλος της ΔΟΥ αποδέχεται την αίτηση και η διαδικασία ολοκληρώνεται με την ενημέρωση του φορολογικού Μητρώου και τη δημιουργία της σχετικής βεβαίωσης. Η ως άνω βεβαίωση υπογράφεται ψηφιακά και αναρτάται, μέσω της εφαρμογής e-κοινοποιήσεις, στη ψηφιακή θυρίδα του λογαριασμού του φορολογούμενου.
 


Βρείτε τα τελευταία νέα της Κομοτηνής, της Ροδόπης και της Θράκης ευρύτερα
στο Google News του www.xronos.gr 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr

ΑΡ. ΜΗΤ: 232265

mit-logo