Συνελήφθη στις 23 Οκτωβρίου μετά από καταγγελίες
Ποινή φυλάκισης 12 μηνών, με τριετή αναστολή, επέβαλε το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο στην καθηγήτρια σε ΕΠΑΛ που συνελήφθη στις 23 Οκτωβρίου μετά από καταγγελίες ότι δεν φορούσε μάσκα μέσα στην τάξη.
Το δικαστήριο κατά πλειοψηφία κήρυξε ένοχη την εκπαιδευτικό για τα αδικήματα της παραβίασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού και της διατάραξης λειτουργίας υπηρεσίας, αναγνωρίζοντάς της το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.
Τι υποστήριξε στην απολογία της
Απολογούμενη η καθηγήτρια υποστήριξε πως είχε γνωστοποιήσει στον διευθυντή του σχολείου, αλλά και τους μαθητές ότι θα έβγαζε συχνά τη μάσκα της λόγω μιας ωτίτιδας, λαμβάνοντας ωστόσο όλα τα υπόλοιπα μέτρα για την προστασία από τον κορωνοϊό: «Δεν θα έβαζα ποτέ σε κίνδυνο τους μαθητές και τους συναδέλφους μου».
Σύμφωνα με την καθηγήτρια, δεν ισχύει η καταγγελία γονέα μαθητή ότι τον απέβαλε επειδή της ζήτησε να φορέσει την μάσκα της. Όπως είπε στο δικαστήριο η κατηγορουμένη, υπέδειξε στον συγκεκριμένο μαθητή να βγει με άλλους συμμαθητές του από την αίθουσα γιατί «χυδαιολογούσαν και έβριζαν» και είχε χρέος να επαναφέρει στην ομαλότητα το τμήμα που «ήταν μία μικρή ζούγκλα».
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News