ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΠΗΣ

Μέχρι τις 13 Ιουνίου η υποβολή των Ε9

05/06/14 - 0:00
3242353425345 (18).jpg

Μοιραστείτε το

Η καταβολή του φόρου εισοδήματος θα γίνει σε τρεις διμηνιαίες ισόποσες δόσεις με την πρώτη δόση να καταβάλλεται μέχρι την 31 Ιουλίου

Για την υποβολή δήλωσης εισοδήματος φυσικών προσώπων (Ε1, Ε2), η καταληκτική ημερομηνία είναι στις 30 Ιουνίου 2014. Για τη δήλωση Ε9, που αφορά στον υπολογισμό του νέου φόρου ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) και όσοι φορολογούμενοι δεν κατέθεσαν επικαιροποιημένο Ε9, για τις τυχόν μεταβολές που είχαν στην περιουσιακή τους κατάσταση το 2013 μέχρι την 30/5/2014, μπορούν να καταχωρήσουν τις τυχόν μεταβολές, χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις μέχρι την 13 Ιουνίου 2014.  Τα παραπάνω υπενθυμίζει με σχετική ανακοίνωση του, ο σύλλογος Λογιστών της Ροδόπης. Επισημαίνει παράλληλα ότι η καταβολή του φόρου εισοδήματος θα γίνει σε τρεις διμηνιαίες ισόποσες δόσεις με την πρώτη δόση να καταβάλλεται μέχρι την 31 Ιουλίου 2014. Για την πληρωμή των δόσεων θα εκδίδεται ταυτότητα πληρωμής ηλεκτρονικά. Επίσης οι φορολογούμενοι δεν θα παραλάβουν εκκαθαριστικό σημείωμα, αλλά θα το εκτυπώνουν οι ίδιοι μέσα από τον λογαριασμό τους στo taxis.  Με e-mail θα γίνεται η ειδοποίηση και για τον ενιαίο φόρο ακινήτων.  

Ο φόρος θα πρέπει να εξοφληθεί σε 6 μηνιαίες δόσεις, δηλαδή ως το τέλος Δεκεμβρίου.-Ο υπολογισμός του νέου φόρου θα γίνει με συνδυασμό συντελεστών και χαρακτηριστικών των ακινήτων. Στα κτίρια, ο βασικός φόρος έχει 12 κλιμάκια από 2- 13 ευρώ/τ.μ. και συντελεστές παλαιότητας, ορόφου, προσόψεων. Στα ημιτελή ή νεόδμητα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα εφαρμόζεται συντελεστής απομείωσης 0,4, ενώ για τους βοηθητικούς χώρους χρησιμοποιείται συντελεστής 0,1. Όλα τα αγροτικά βοηθητικά κτίσματα, όπως στάνες και αποθήκες απαλλάσσονται πλήρως. Ο συμπληρωματικός φόρος εφαρμόζεται σε αξία ακινήτων από 300.000 ευρώ και πάνω, με συντελεστές 0,1% ως 1% (από 1 εκατ. ευρώ και άνω).Στα οικόπεδα ο φόρος κλιμακώνεται (25 κλιμάκια) από τα 0,003 ευρώ/ τ.μ έως 9 ευρώ/ τ.μ. Όσον αφορά στα αρδευόμενα αγροτεμάχια, ο ελάχιστος φόρος είναι 2,2 ευρώ/ στρέμμα.- Διευρύνεται το βασικό όριο εισοδήματος από 6.000 ευρώ σε 7.050 ευρώ, το οποίο προσαυξάνεται ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση του δικαιούχου. Συνεπώς, για οικογένεια με δύο παιδιά το συνολικό όριο εισοδήματος διαμορφώνεται στα 11.750 ευρώ, από 10.000 ευρώ που ήταν ως τώρα. Όλες οι αιτήσεις που έχουν υποβληθεί ως τώρα και απορρίφθηκαν, καθώς και όσες θα υποβληθούν μέχρι τέλος Ιουνίου, θα αξιολογηθούν με τα εισοδήματα των φετινών δηλώσεων φόρου εισοδήματος και τα νέα εισοδηματικά όρια. 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr

ΑΡ. ΜΗΤ: 232265

mit-logo