
Σύμφωνα με «τα Νέα» που επικαλείται στοιχεία από τον Συνήγορο του Καταναλωτή
Αύξηση κατά 70,83% κατέγραψαν το 2019 οι καταγγελίες πολιτών για υπερβολικές χρεώσεις από κλήσεις πενταψήφιων τηλεφωνικών αριθμών που αφορούσαν σε υπηρεσίες για τις οποίες δεν είχαν συναινέσει. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «τα Νέα» η αύξηση αυτή αποτελεί ρεκόρ σε διάστημα ενός έτους (Νοέμβριος 2018- Νοέμβριος 2019) φέρνοντας τους καταναλωτές σε κατάσταση αγανάκτησης.
Το μέγεθος του προβλήματος το κατέγραψε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ο οποίος ζητεί να αυξηθεί η ασφάλεια στις συναλλαγές τέτοιου είδους, ενώ εκτιμά ότι υπάρχει ευθύνη των παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για την τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών εγγραφής των πελατών τους σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) δεδομένου ότι οι πάροχοι εισπράττουν μέρος του καταβαλλόμενου, για τις υπηρεσίες αυτές, τιμήματος.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται ο Συνήγορος του Καταναλωτή να αποστείλει τις θέσεις και τις απόψεις του προς την αρμόδια διεύθυνση για θέματα Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για τα θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών για το έτος 2019.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News